• Cykelservice i världsklass
  • Enormt utbud av cykel
  • Räntefri delbetalning med SVEA
Tillbaka
Elcyklar  Elcykel standard  Elcykel Barn  Scott Elcykel Sub Active eRIDE Unisex

Scott Elcykel Sub Active eRIDE Unisex

Scott Elcykel Sub Active eRIDE Unisex
Beskrivning

Komfortabel urban pendlarhoj med pålitlig eldrift och skyhög utrustningsnivå

Oavsett om du förbereder dig för ditt livs cykeläventyr eller för din vardagliga transport till jobbet så kommer Scott Sub Active eRIDE Unisex att ge dig ett leende på dina läppar. Det här är en superkomfortabel och kraftfull hoj med en lätthanterlig elektrisk drivlina och ett imponerande brett användningsområde som alltid ställer upp. Och det spelar ingen roll om du helst kör på slät asfalt, knagglig kullersten eller ojämna skogsstigar för den här potenta elcykeln levererar imponerande framkomlighet på nästan alla typer av underlag. Så letar du efter en snabb, bekväm, praktisk och funktionell urban hoj som redan från start har en hög utrustningsnivå samt massor av beprövade komponenter, ja då har du hittat helt rätt modell! 

Nyckel till framgång!

  • Kvalitativ aluminiumram (6061 Alloy) med intern kabeldragning och en modernt urban formgivning
  • En dämpad framgaffel från Suntour (NEX-E25 DS) med 63mm slaglängd skapar ökad komfort
  • Robust elmotor från Bosch (Active Line) och ett integrerat batteri på 400Wh (PowerTube) som ger massor av räckvidd
  • Drivlina med 9 pålitliga växlar från Shimano (CUES) med imponerande brett växelomfång
  • Pålitliga och effektiva skivbromsar från Shimano (M200) som fungerar i alla typer av väderförhållanden
  • Greppsäkra däck från Schwalbe (Energizer Active Plus) med 50 mm bredd som ger en lyxigt mjuk körkänsla
  • Bekväm komfortsadel från Syncros (Capilano) som ser till att du klarar långa turer utan minsta träsmak
  • Robust pakethållare med rejäl lastförmåga samt en kvalitativ belysning som ser till att du alltid syns 

Skulptural stomme som skapar hög komfort och god uppsikt över omgivningen

Det skulpturala chassit utgörs av en stabil aluminiumram med praktisk intern kabeldragning och en komfortabel geometri med extra  lågt insteg som är speciellt anpassad för att att vara smidig och ge dig uppsikt på allt som händer runt omkring dig i trafiken. Kombinerat med en smart justerbar styrstam som ser till att du alltid kan hitta en position i sadeln som levererar den perfekta balansen mellan hög komfort, god uppsikt och slagkraftig effektivitet.

Pålitliga drivlina och miljövänlig eldrift som ger dig en imponerande räckvidd

Hjärta och lungor utgörs av en högkvalitativ elmotor från Bosch (Active Line) som har ett vridmoment på upp till 40Nm kombinerat med ett elegant integrerat batteri med 400Wh av miljövänlig kraft som ger dig en imponerande räckvidd med massor av extra krut i benen. Motorn samarbetar dessutom med en pålitliga drivlina med 9 välsmorda växlar som sällan ställer till med trubbel och samspelet sker med sömlös harmoni, och dessutom precis så där underbart tyst som man skulle önska. Lägg därtill en tydlig display med flera olika driftslägen som ger dig full kontroll och visar allt du för stunden behöver veta. 

Dämpad framgaffel och robusta 28-tummarna med riktigt bra rull

Dämpningen hanteras av en framgaffel med en slaglängd på 63 mm och i kombination med greppsäkra kvalitetsdäck med en bredd på 50 mm så har du alltid tillgång till hög komfort. Dessa stabila 28-tummare ger dig riktigt bra rull samt snabb acceleration, vilket du tydligt kommer märka när du drar iväg vid rödlysena och friktionsfritt flyger fram på raksträckorna.

Välutrustad och mångsidig hybrid med modernt urbana vibbar

En imponerande välutrustad och mångsidig hybrid som ser till att du med gott samvete kan lämna bilen hemma och som mer än gärna hänger med på nya äventyr! Eftersom den trivs när det går undan har den effektiva hydrauliska skivbromsar vilket både sänker underhållsbehovet och ser till att du har tillgång till kraftfull bromsverkan året om, och dessutom oavsett om det är regnigt eller slaskigt. Helhetskänslan ligger nästan alltid i de små detaljerna, och den specialdesignad pakethållaren, det slimmade kedjeskyddet, de stabila stödet, de snyggt integrerade ramlåset och den läckert integrerade belysningen skapar verkligen modernt urbana vibbar och ger cykeln dess unika karaktär.

 

Mer om Scott Metrix eRIDE serie

Scott´s elcyklar tillhör några av det smartaste 2-hjuliga fordonen du kan äga, speciellt om du funderar på att börja pendla eller om du helt enkelt vill ha lite extra hjälp i uppförsbackarna (perfekt när flåset börjar tryta, men viljan finns kvar). Du avverkar smärtfritt en mil på strax över 20 minuter och du betalar kolossalt mycket mindre än om du sätter dig bakom ratten i en smutsig gammal miljöbov. Inga trängselavgifter, du parkerar gratis (och du slipper oroa dig för nitiska parkeringsvakter), inga depåstopp på bensinstationen och du undgår alla oväntade fakturor från bilverkstaden.

Men det kanske bästa av allt är förstås all upplevelsen av att hinna uppleva världen omkring dig, samtidigt som du nästan friktionsfritt snabbt glider fram utan att du blir svettig eller andfådd, och som en extra bonus förvandlas branta uppförsbackar och seg motvind till en ren njutning... och så "flyter det ju på" när du kvickt måste ta dig fram mitt i rusningstrafiken. Kort sagt - Ett underhållande, miljövänligt, rappt, bekvämt och pålitligt transportmedel som tack vare modern teknik förflyttar dig dit du vill på ett effektivt sätt. 

I övrigt innehåller den här serien kraftfulla och komfortabla hybrider som erbjuder massor av körglädje och dessutom har ett imponerande brett användningsområde. Det här är välutrustade elcyklar som ser till att du med full kontroll kan susa fram på allt från slät asfalt till knölig kullersten och allt där emellan. Precis som namnet antyder så ligger fokus på eldrivna äventyr och smatliga modeller i serien rullar snabbt, i både ur och skur. Elsystemet samarbetar med en pålitlig drivlina med brett register kombinerat med effektiva bromsar från MTB-världen, vilket borgar för pålitlig funktion i alla väderförhållanden. 

  • Lättrullade hybrider med slimmade elsystem som är snyggt integrerade 
  • Komponenter som borgar för pålitlig funktion under årets alla årstider
  • En komfortabel men sportig position som medger att du klarar lite längre sträckor utan problem
  • Sportiga drivlinor med fokus på höga hastigheter
  • Kan hantera varierande underlag utan några som helst problem
  • Stabilt chassi i högkvalitativ aluminium
  • Raka styren samt en mer upprätt position ger bra uppsikt på omgivningen
  • Rullar snabbt på fullstora 28-tummare
  • Hög utrustningsnivå redan från start
  • Effektiva skivbromsar med lågt underhållsbehov

Även taggad i

Egenskaper
Artikelnummer: 0140745
Varumärke:SCOTT
Variant:Azzuro Grey
Specifikation
Personalisering:Pendling
Produktserie:Scott Metrix eRIDE
Modellserie:Scott Metrix eRIDE
Kön:Unisex
Damspecifik: 

Damspecifik

Då kvinnor och män oftast ser olika ut till anatomin så bygger många tillverkare cyklar som är anpassade därefter. Vanligtvis är det enbart små skillnader som skiljer. Bland annat brukar det vara bredare sadlar, smalare styren och kortare vevarmar. I vissa fall görs även damspecifika modeller i mindre storlekar och med ett sluttande överrör. Ibland även i andra färger.
Nej
Årsmodell:2024
Vikt (enligt tillverkaren):28 kg
Hemsida tillverkare:-
Elcykel:Ja
Din längd: 

Din längd

Rekommenderad längd enligt leverantören
-
Passar Längd (cm):-
Leverantörens Artikelnummer:-
Tillverkarens färg:Azzuro Grey
Ramset
Ramstorlek:-
Ram:6061 Alloy custom butted tubing, Bosch 400Wh integrated Battery / Internal cable routing
Rammaterial: 

Rammaterial

Kolfiber kostar lite mer än en aluminiumram, men den har en hel del fördelar jämfört med andra material vad gäller rena köregenskaper. Den är starkare, lättare, styvare och bekvämare att cykla på, då det är ett mer levande material än aluminium. Kolfiber är dock lite känsligare för att montera tillbehör som du klämmer runt ramen, till exempel lås eller barnstolar. Detta leder till att kolfiber då lämpar sig bäst för sportcyklar som racercyklar och mountainbikes.

Aluminium är ett prisvärt och lätt material, som lämpar sig för alla typer av cyklar. Det är enkelt att få till en riktigt låg vikt men bibehålla styrka och bra köregenskaper, och materialet är inte heller känsligt för vad du monterar för tillbehör på det. Bara att tuta och köra och montera på precis vad du vill på din cykel!

Stål är ett material som kan tillverkas i många olika kvalitetsnivåer. Stål kan byggas väldigt billigt, och finns därför på de enklare cyklarna i vårt sortiment. Men det kan också vara ett otroligt följsamt, hållbart och bekvämt material när man använder riktigt fint stål. Det riktigt fina stålet hittas i många cyklar som är ämnade lite mer för långfärdscykling, till exempel våra fina touringhojar från Surly, och Skeppshult-cyklar som är byggda i svenskt kvalitetsstål (vilket bidrar till mycket fina komfortegenskaper på de flesta underlag).

Aluminium
Framgaffel:SUNTOUR NEX-E25 DS QR 700C / 63mm Travel
Framgaffeltyp: 

Framgaffeltyp

En dämpad framgaffel är idag standard på mountainbikes, helt enkelt för att klara av den terräng som cykeln används i. Det finns även en hel del hybridcyklar med dämpade framgafflar, för att ge dig lite mer komfort på grusvägar och eventuella skogsstigar. Om du ska cykla i skog eller på lättare stigar, alternativt mycket grusväg, så är en dämpad framgaffel ett bra val!

Stela framgafflar återfinns på standard, racer och hybridcyklar, och lämpar sig bäst för cyklar som mestadels ska befinna sig på asfalt. Du får en lättare cykel, en cykel som känns rappare och en cykel som upplevs svara bättre på dina rörelser. Vissa nischade cyklar som fatbikes och touringcyklar har också stela framgafflar, men då kompenseras det oftast med väldigt breda och rejäla däck för att återge lite av komfortkänslan. Om du ska cykla på främst asfalt, och kanske någon snällare grusväg så är en stel framgaffel helt rätt för dig!

Dämpad
Framgaffel, typ av fjäder:Stålfjäder
Slaglängd fram: 

Slaglängd fram

Det här med slaglängd på mountainbike kan kännas som en riktig djungel. Ett enkelt sätt att förklara det på är att ju längre slaglängd cykeln har, desto stökigare terräng är cykeln anpassad för. Cyklar med 100 mm slaglängd är framförallt anpassade för Cross Country-cykling, alltså snabbare cykling i mindre teknisk terräng.

En cykel med 120 mm slaglängd är kanske det bästa allround-valet, då dessa cyklar ofta ligger mellan en renodlad racemaskin och en cykel anpassad för stök och bök bland stock och sten. Dessa cyklar lämpar sig för alla motionärer som vill kunna ta sig fram i alla typer av terräng, utan att ha extrema ambitioner åt något håll.

En cykel med 140 mm slaglängd eller mer är perfekt som dig som gillar att ta dig ut i stökigare terräng, och kanske hänga i bikeparken och cykla nedför backarna så fort du bara kan.

En hel del hybridcyklar har också stötdämpning fram, runt 60-80 mm slaglängd för att öka komforten. Detta ska inte ses som något som gör att cykeln går att använda som mountainbike, utan är främst för att öka komforten på grusvägar och plattare stigar eller spår.

63mm
Låsbar framgaffel?: 

Låsbar framgaffel?

Låsbar innebär att fjädringens rörelse låses i en position (alternativt begränsas) för att underlätta när man t.ex. cyklar i branta uppförsbackar eller i slät terräng.

Olika tillverkare hanterar detta på olika sätt. Vissa fjädringar blir helt låsta (stumma) medan andra har valt att t.ex. bromsa upp kompressionsdämpningen.

Via reglage på framgaffeln
Bakgaffeltyp: 

Bakgaffeltyp

En mountainbike kan delas upp på väldigt många olika sätt. Bland annat så kan man dela upp dessa i så kallade “heldämpade” och “hardtails”. Detta betyder alltså hur många typer av dämpare som sitter på cykeln.

Stel

En hardtail har enbart en dämpad gaffel framtill och en stel gaffel bak. Fördelen med att köra med en stel bakgaffel är att det inte försvinner någon kraft på grund av bakdämparen. Dessutom får du en lägre vikt över lag på cykeln.

Dämpad

En heldämpad har utöver en dämpad framgaffel även en dämpad bakgaffel. Dessa cyklar har ett länkage som tillsammans med bakdämparen ger en bekvämare åkning, men även en stabilare och i de flesta fall även snabbare cykling. På samma sätt som framgaffeln dämpar för att behålla grepp och ge ökad komfort så gör bakdämparen precis samma sak för bakdelen.

Stel
Hjulstorlek: 

Hjulstorlek

Hjulstorleken är precis vad det låter som - storleken på hjulen. Den mäts normalt i tum (t.ex. 28") eller i millimeter (t.ex. 622). I Sverige är tum det vanligaste måttet, och därmed det mått vi valt att använda. Hjulstorlekens betydelse varierar beroende på cykeltyp.

Barncyklar

Barncyklar benämns oftast med hjulstorlek som storlek på cykeln, vilket skiljer sig från vuxencyklar där ramstorleken är vad som avgör storleken på cykeln. Det betyder inte att alla cyklar med 24"-hjul är lika stora, och därför har vi valt att, istället för att ha en storlekstabell, ange exakta längdrekommendationer för varje enskild cykel.

När man köper barncykel vill man givetvis att barnet ska kunna växa med cykeln. Tänk dock på att en alltför för stor cykel i regel blir för lång, och därmed ger en liggande sittställning vilket i sin tur minskar uppsikten för barnet. Välj därför aldrig en cykel där barnet är mer än 5 centimeter kortare än vår angivna längdangivelse.

Mountainbikes

I mountainbikevärlden finns tre hjulstorlekar: 29", 27,5" och 26". 26" var länge den enda storleken som användes för mountainbikes, men används idag i princip enbart för juniorcyklar och enklare mountainbikes som är tänka för transport och lättare motion. Vill du träna eller t.om. tävla med din cykel är det 29" eller 27,5" som gäller. Lite förenklat kan man säga att 29" ger en stabilare upplevelse, bibehåller fart bättre och enklare tar dig över små hinder bättre än 27,5", medan en 27,5" ger dig en cykel som upplevs rappare i kurvor samt aningen snabbare i accelerationen. Många heldämpade mountainbikes med 27,5" har dessutom längre slaglängd, och är anpassade för en mer teknisk och stökig terräng.

Racercyklar, standardcyklar, hybridcyklar och övriga cyklar

För i princip samtliga cyklar förutom mountainbikes och barncyklar gäller 28"-hjul som är en väl avvägd storlek som ger både bra förutsättning för att rulla lätt, vara bekvämt att sitta på och enkelt att manövrera.

28"
Hjul
Framnav:Shimano HBMT200B 32H QR CL
Baknav:Shimano FHMT200BB41B 32H QR CL
Framdäck:Schwalbe Energizer Active Plus 700x50c
Bakdäck:Schwalbe Energizer Active Plus 700x50c
Däckdimension:50-622
Fälgar:Cross X17 Disc 32h
Drivlina
Växelreglage:Shimano CUES ASLU40009RC 9 Speed
Bakväxel:Shimano CUES ARDU4000GS 9 Speed
Vevparti:Miranda 172, 5mm
Kedja:KMC eGLIDE
Kassett:Shimano CS-LG3009 11-41T
Komponenter
Frambroms:Shimano BR-M200 Disc
Bromsskiva fram:SM-RT10 rotor 180mm
Bakbroms:Shimano BR-M200 Disc
Bromsskiva bak:SM-RT10 rotor 160mm
Styrlager:GW semi integrated
Styre:Syncros UC3.0 680mm / Rise 12mm / backsweep 15°
Styrstam:Syncros UC 3.0 adjustable
Sadelstolpe:Syncros 3.0 / 31.6mm / 350mm
Typ av broms: 

Typ av broms

Fälgbroms

De klassiska bromsarna för alla typer av cyklar som sakta men säkert fasas ut av skivbromsar. Dessa styrs via reglage från styret och klämmer åt med bromsbelägg kring fälgbanan för att få stopp på cykeln. Fälgbromsar finns i olika typer för att passa olika typer av cyklar och kommer som bland annat V-broms, cantilever och U-bromsar. Fördelen med dessa är att de är väldigt lätta att underhålla och har en låg vikt.

Rullbroms

Dessa fungerar likt trumbromsar som återfinns på bland annat mopeder. Här trycks bromsbackar ut mot metall inuti en cylinder i mitten på hjulet. Dessa kräver minst underhåll och är otroligt driftsäkra. Nackdelen med dessa är att de har inte lika kraftig bromsverkan som till exempelt skivbromsar.

Fotbroms

Standarden som återfinns på de flesta klassiska dam och herrcyklar. Denna broms kräver väldigt lite underhåll men begränsas om du vill ha fler växlar. Dessa tillhör nämligen specifika typer av nav (hjul) som har inkapslade växlar, till exempelt Shimano Nexus. Nackdelen med dessa är att det krävs mer kraft för att bromsa ordentligt jämfört med andra, samt att du måste ha fötterna i specifika lägen för att kunna få ut den begärda kraften.

Skivbroms

De moderna bromsarna på bland annat mountainbikes, hybrider och ett flertalet elcyklar. Dessa baseras på ett bromsok som klämmer åt kring en skiva av metall vid hjulets nav (mitten på hjulet). Detta är väldigt likt de system som återfinns på både bilar och motorcyklar och anses vara det absolut bästa i dagens läge. Dessa är de kraftigaste bromsarna, kräver relativt lite underhåll och är väldigt driftsäkra och finns som både mekaniska (med vajer) och hydrauliska (slutet system med olja).

Hydraulisk skivbroms
Antal växlar: 

Antal växlar

Hur många växlar behöver jag?

Detta beror helt på hur du cyklar och vad du vill få ut av cykeln. För att reda ut detta behöver du veta hur du kommer att cykla och om du vill prioritera lågt underhåll eller hög prestanda.

Lågt underhåll

I detta fall skall du välja ett växelsystem med navväxel. Dessa finns i varianter om 2- 11 växlar från bland annat Shimano och deras Nexus serie som har 3, 7 och 8 växlar. De finns även Shimano Alfine som är en finare modell som har mindre motstånd i mekaniken och finns med 8 och 11 växlar.

Hög prestanda

I detta fall hör antalet växlar baktill ihop med kvalité. Tillverkarna tävlar om att göra de bästa växlarna med flest antal drev på kassetten. Detta gör då att de finaste komponenterna är även de som har flest antal växlar baktill. Framtill är det ett eller två drev som gäller för de finare delarna.

En kombination av de båda

I detta fall kikar vi på system som har 2-3 växlar fram och 8-10 drev bak. Dessa är av en lite enklare byggkvalité som även har en högre vikt. Dessa är istället byggda av mer robusta material såsom stål istället för aluminium m.m. Dessa tål ofta mer stryk men fungerar inte lika smidigt

1x9
Växelreglageserie:Shimano Cues
Bakväxelserie: 

Bakväxelserie

Vad betyder t.ex. Shimano SLX? Varje komponenttillverkare delar in sina komponenter så som växlar, bromsar, vevpartier m.m. i serier, i detta fall är tillverkaren Shimano och serien SLX.

Serierna går från funktionella enkla komponenter till betydligt mer avancerade komponenter med hög precision och låg vikt.

Självklart fungerar växlar och bromsar ur en enklare serie som de skall men det sker inte med samma precision eller känsla som hos komponenter ur en finare serie. Det kommer förmodligen att krävas mer service över tid för de enklare komponenterna.

Nedan ser du en lista över de största tillverkarnas serier ordnade så att den finaste serien är högst upp.

Observera att denna tabell inte jämför olika märken eller racer vs. mountainbike, utan den bör endast användas för att jämföra inom en kolumn.

Shimano mountainbikeShimano racerSRAM mountainbikeSRAM racerShimano navväxlar
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX1 Eagle RED E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace XX1 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 XX Force 22 Nexus 8
XT Ultegra X01 Eagle Rival 22 Nexus 7
SLX 105 X01 Apex Nexus 3
Deore Tiagra X0    
Alivio Sora EX1    
Acera Claris X1    
Altus GX Eagle
Tourney   GX    
NX Eagle
    NX    
    X9    
    X7    
    X5    
Shimano Cues
Motor
Motor:Bosch Active Line
Motorplacering: 

Motorplacering

Var en motor är placerad avgör hur mycket stöd du får, och hur jämn kraftren upplevs. En motor placerad på fram- eller bakhjul ger generellt en upplevelse av att cykelns är påskjutande (bakhjul) eller dragande (framhjul), medan en centrerad motor generellt snarare ger intrycket av att det är du själv som trampar (och du blivit mycket starkare).

En motor placerad i vevpartiet ger alltså en mängd fördelar, men är något dyrare att bygga vilket gör att cykelns pris blir högre med en vevpartimonterad motor kontra en bak- eller framhjulsmonterad motor. En hjulmonterad motor är alltså billigare, och för dig som cyklar kortare sträckor eller använder cykeln relativt lite fungerar detta utmärkt för dig - medan en vevpartimonterad motor är att föredra om du avser att cykla/pendla oftare och längre.

Mer om vevpartimonterad motor

Motorn är placerad i vevpartiet, dvs. mitten på cykeln. Därför kallas detta också ofta för mittmonterad motor eller centrummonterad motor. Den ger bland annat följande fördelar:

  • Jämnare gång, eftersom mittmotor har fler sensorer än motorer som är placerade på hjulen
  • Är lättare att använda utan eldrift, eftersom det inte finns något motstånd i hjulen
  • Bättre viktfördelning i cykeln vilket gör cyklingen enklare och roligare
  • Ger ökad pedalkraft, eftersom elkraften kommer från samma ställe som pedalkraften
Vevparti
Motoreffekt: 

Motoreffekt

Max. tillåten motoreffekt i Sverige är för närvarande 250 W. Om det anges en högre effekt än 250 W i specifikationen är det bara ett tillfälligt värde vid start eller acceleration och som sjunker till 250 W efter några få sekunder.
250 W
Motorns ljudnivå:Låg
Vridmoment: 

Vridmoment

Motorns vridmoment mäts i Newtonmeter (Nm) och är ett mått på en krafts förmåga att vrida ett objekt kring en viss axel. Förenklat kan man säga att ju högre vridmoment desto bättre.
40Nm
Sensorer:Hastighet, Kadens, Vridmoment
Maximal assistanshastighet: 

Maximal assistanshastighet

Högst tillåtna assistanshastighet i Sverige är för nuvarande 25 km/h. Kommer du upp i mer än 25 km/h slutar motorn att driva på och du får helt enkelt trampa på för egen maskin.
25 km/h
Elsystem:Bosch
Batteri
Batterityp:lithium-ion
Batteriplacering:Diagonalrör
Avtagbart batteri:Ja
Batterikapacitet (Wh):400Wh
Batterikapacitet (Ah):11.1
Spänning:36 V
Batteri ingår?:Ja
Batteriladdare:Included
Kan laddas på cykeln:Ja
Display
Display:Bosch Purion
Avtagbar display:Nej
Assistansnivåer:Eco, eMTB, Turbo, Auto
Gåassistans:Ja
Utrustning
Belysning:Axa Compactline 35
Skärmar:Curana wide extruded fenders
Stöd:Ursus Mooi Central kickstand
Korg:Racktime w/ spring clamp SnapIt 2.0
Lås:Abus 4750L ART approved / Battery Lock
Pedaler:Syncros SP-828
Sadel:Syncros Capilano
SSF-Godkänt lås: 

SSF-Godkänt lås

Skulle din cykel bli stulen så kräver oftast försäkringsbolagen att den skall ha varit fastlåst kring ett fast föremål tillsammans med ett SSF-godkänt lås. Tänk därför noga innan du beställer ett allt för enkelt lås som kanske inte är godkänt.
Ja
Övrigt:Bell
Storlekstabell
Recensioner

Andra produkter i serien Scott Metrix eRIDE

Liknande Produkter

Ghost EL-MTB E-Teru Kids
I lager. Leveranstid: 5–8 dagar
Mbk Juniorcykel El-MTB Mud Xpe1 Dreng Matt Petroleum M. Orange/Blå
I lager. Leveranstid: 8–12 dagar
Scott Elcykel Sub Active eRIDE Unisex
I lager. Leveranstid: 15–18 dagar

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Få unika rabatter, erbjudanden, de senaste nyheterna, inspiration och mycket mer!

Genom att fylla i min e-postadress godkänner jag att Cykloteket behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt Cykloteket integritetspolicy.

Meny

Varukorg(0 artiklar )

Kundvagnen är tom
Totalt: 0 kr
Till kassan